Parfém nesedí? Vyměníme!

Mysleli jste, že santalové dřevo voní jinak? Nebo jste s koupí parfému moc pospíchali a nákup si dobře nepromysleli? Nebo jste snad neodhadli vůni pro svého partnera? U nás to nevadí.

Každý z nás si v životě koupil věc, která se mu nakonec nelíbila. My pro všechny tyto případy máme pochopení a nevhodně zvolený parfém Vám rádi vyměníme, a to hned dvakrát!

Jak uplatnit výměnu?

1) Pokud parfém nesedí a rádi byste jej vyměnili, kontaktujte nás buď emailem na eshop@nefrito.cz, nebo volejte naši zákaznickou linku 737 611 670.

2) Odešlete nám nevhodně zvolený parfém přes "zásilkovnu". (Na vyžádání Vám zašleme podací kód pro ZÁSILKOVNU)

4) Těšte se na nový parfém, který vám urychleně doručíme. Pevně věříme, že tentokrát vyberete správně a budete spokojeni. Pokud ne, postup můžete opakovat ještě jednou.

 

Pozor, I my máme svá pravidla! Výměna se vztahuje pouze na parfémy zakoupené na e-shopu www.nefrito.cz a lze ji uplatnit pouze do 14 dnů od doručení zboží!

 

Vrácení zboží

Jak postupovat, když Vám zakoupené zboží nevyhovuje a chcete ho vrátit v zákonné 14denní lhůtě?

Při nákupu přes internetový obchod máte dle § 1829 občanského zákoníku jako spotřebitel právo od smlouvy do 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu odstoupit. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, je povinen předat nebo zaslat zpět zboží ve lhůtě nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. V ideálním případě nám prosím posílejte zboží v původním obalu.

Zboží nesmí být použité nebo poškozené.

Podrobnější informace naleznete v obchodních podmínkách.

O průběhu vrácení zboží vás budeme informovat e-mailem. 


Vrácení zboží

Pokud vám zboží nevyhovuje a chcete ho vrátit, pošlete nám ho zpět. Vracené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. 

Přiložte kopii dokladu o nákupu (fakturu) spolu z důvodem vrácení zboží a číslo bankovního účtu, na který budete chtít vrátit vaše peníze a odešlete na email eshop@nefrito.cz.

Na tento bankovní účet vám přijdou peníze za vrácené zboží, a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

Poštovné za vrácení balíku v tomto případě hradí zákazník, nikoliv prodejce, a to i v případě, že zákazník získal od prodejce doručení balíku na svou adresu zdarma. Druhou možností je osobní vrácení v kamenné prodejně, které je zdarma.

Podrobnější informace naleznete v obchodních podmínkách,

nebo v reklamačním řádu.

Adresa pro zasílání zboží:

Nefrito laboratories s.r.o

Masarykovo náměstí 391/13

500 03 Hradec Králové

(zboží v žádném případě neposílejte na dobírku)

 

Reklamace
Chcete nám poslat zboží k reklamaci?

Kupující může oznámit oprávněnou reklamaci jednou z následujících možností:

na e-mailovou adresu provozovatele reklamace eshop@nefrito.cz

telefonicky na tel. č.: + 420 737 611 670

Adresa pro reklamaci zboží:

Nefrito laboratories s.r.o

Masarykovo náměstí 391/13

500 03 Hradec Králové

(zboží v žádném případě neposílejte na dobírku)

Pokud reklamujete zboží, které bylo poškozené/rozbité přepravou je zapotřebí fotografií poškozeného balíčku, pro následné řešení s přepravní společností.

Reklamované zboží nám prosím pošlete řádně zabalené proti poškození při přepravě.


Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců. Nároky z odpovědnosti za vady a ze záruky (reklamace) se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamované zboží by mělo obsahovat i volbu vypořádání nároku kupujícího podle zákona.

Reklamaci budeme posuzovat v souladu s jeho užíváním. Reklamované zboží nám prosím pošlete řádně zabalené proti poškození při přepravě. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, ale snažíme se vše maximálně urychlit.

Podrobnější informace k reklamaci naleznete v obchodních podmínkách, nebo reklamačních řádu.