NEFRITO® RICHARD parfémový vzorek 2ml
Vyzkoušejte tento vzorek parfému NEFRITO® Richard
Parfém Richard byl stvořen pro muže činu. Jeho smyslné tóny začínají vůněmi citrusů a dále se rozvíjejí do nádechů růže. Jeho plnost podtrhují skořice a ořechy, které se navzájem doplňují. Richard je tu pro každého, kdo ví, co chce a jde za svým cílem tvrdohlavě a neúnavně. Stejně neúnavně jako působí tento parfém s 20 % esenciálních olejů pro extra dlouhou výdrž.
Parfém Richard patří do nové generace parfémů NEFRITO®. Od svých předchůdců se liší pouze vyšší koncentrací esenciálních olejů, což zaručuje delší výdrž parfému.
Kategorie: | VZORKY |
---|
25% ESENCIÁLNÍCH OLEJŮ
Vysoký obsah esenciálních olejů zaručuje dlouhou výdrž parfému.
LEHČÍ
Richard je spíše lehčí parfém. Parfém je vhodný pro běžné nošení každý den.
KVĚTINOVÝ
Smyslné květinové tóny převažují.
TOTO JE VZOREK
Richarda si můžete vyzkoušet na vlastní kůži díky tomuto vzorku.
NEFRITO® RICHARD pánský parfém vzorek 2 ml
Parfém Richard byl stvořen pro muže činu. Jeho smyslné tóny začínají vůněmi citrusů a dále se rozvíjejí do nádechů růže. Jeho plnost podtrhují skořice a ořechy, které se navzájem doplňují. Richard je tu pro každého, kdo ví, co chce a jde za svým cílem tvrdohlavě a neúnavně. Stejně neúnavně jako působí tento parfém s 25 % esenciálních olejů pro extra dlouhou výdrž. Parfém Richard patří do nové generace parfémů NEFRITO®. Od svých předchůdců se liší pouze vyšší koncentrací esenciálních olejů, což zaručuje delší výdrž parfému.
HLAVA (první přivonění)
Mandarinka, Pomeranč
SRDCE (po odvonění hlavy voní další cca 3-4 hodiny)
Růže, Pomerančový květ, Skořice, Ořechy
ZÁKLAD (jsou méně intenzivní tóny trvající dlouhou dobu)
Pačuli z Indonesie, Bílá kůže, Bílé dřevo, Karamel, Jantar
---
NEFRITO®
Vždy jsme toužili po vlastním parfému.
Jsme rodinná firma založená roku 2014
Stejně jako parfém je složený z mnoha různých esencí i naše společnost NEFRITO® laboratories se skládá z mnoha různých osobností, které však dohromady vytváří harmonii. Postupně jsme si uvědomili že právě síla rodinné firmy je něco výjimečného a začali jsme dávat charakter a jména našim parfémům podle našich nejbližších. Takto vznikly parfémy jako Elizabeth, Victoria, Lilian a další.
---
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.