Zákaznická podpora:eshop@nefrito.cz

NEFRITO DIAMOND autoparfém mango 50 ml + motýlek pro zavěšení

ZDARMAZDARMA
diamond car perfume 03 web
1 599 Kč 1 321 Kč bez DPH
Poslední kusy (3 ks)
Můžeme doručit do:
4.12.2024

Autoparfém Diamond používá k provonění interiéru vašeho vozu osvědčenou vůni manga. Součástí balení je i kartonový motýl, na který autoparfém můžete aplikovat. Díky dvojnásobnému obsahu ve flakonu (100 ml) vydrží při běžném používání neuvěřitelně dlouho. Autoparfém lze také aplikovat přímo na textilní součásti interiéru vozu.

Detailní informace

Ohleduplnost k přírodě
Ohleduplnost k přírodě
Parfémy netestujeme na zvířatech
Rychlé <span>doručení</span>
Rychlé doručení
Zásilky odesíláme do 24 hodin

Detailní popis produktu

NEFRITO

PŘÍBĚH, KTERÝ VONÍ

„Na počátku byla chuť pečovat o zákazníka a dělat věci jinak. Pořádně. Tak, jak by se mělo. Nabídnout opravdovou kvalitu.“

Brigády studentských let, jistě každému dobře známé, mohou mnohdy přinést velmi důležité životní zkušenosti. Jinak tomu nebylo ani v mém případě. Jmenuji se Michaela Čapková a spolu s bratrem Vilémem stojíme za voňavou značkou Nefrito. Pojďte si spolu se mnou projít příběh mé druhé rodiny – rodiny vůní NEFRITO.

ČIRÁ RADOST
z práce

Naše cesta začala již v roce 2011, přestože v té době slovo NEFRITO ještě vůbec neexistovalo, ale o tom později. Naše voňavá firma vznikla jako myšlenka ideálu krásy, záruky kvality i spokojenosti zákazníků. Když jsem si přivydělávala jako hosteska jedné kosmetické firmy, zjistila jsem, že setkání s různorodými osobnostmi, temperamenty a individualitou každého zákazníka, je to, co mě opravdu naplňuje, z čeho mám hlubokou radost.

ODVAHA
přeskočit HRANICE

S čím více lidmi jsem mluvila, tím více jsem zjišťovala jediné: Nezáleží pouze na ceně výrobku, ale především na jeho smyslu a kvalitě. Lidé chtějí něco, co opravdu funguje. Co pomůže. Co vydrží. Hledala jsem tedy sama smysl a užitek zboží, jež jsem nabízela. Nechtěla jsem, abych já a moje jméno stálo za něčím, co nemá žádnou cenu. Bohužel, smysl daných kosmetických produktů jsem nenašla. Místo toho jen snůšku polopravd na nazdobených obalech předražených kosmetických výrobků nevalné kvality. Proto jsme se s bratrem Vilémem rozhodli vzít věci do vlastních rukou a dělat je jinak. Doopravdy a poctivě, z nejlepších surovin v nejvyšší jakosti. A tak vznikla – světe div se – nová značka parfémů DIVINE.

Uskutečnit SVÉ SNY

Firma DIVINE, v překladu „božský“, slavila své první velké úspěchy. Začali jsme v potu tváře vyrábět jedny z nejkvalitnějších parfémů, jaké na trhu vůbec můžete sehnat. První vůně sice byly ve flakonech, kterým se dnes už ze srdce smějeme, ale jejich obsah byl bezkonkurenční. Klientela narůstala a my šťastně vymýšleli další nádherné vůně. Ale v tom přišel tvrdý pád.

VÝDRŽ
a trpělivost

I úřady mohou udělat chybu. O tom jsme se na vlastní kůži přesvědčili dva roky poté, co jsme budovali úspěšný brand našich božských parfémů. Jednoho dne nám zkrátka zazvonil telefon a my zjistili, že na Slovensku je kosmetická firma se stejným názvem, za to se znatelně delší tradicí. Zjistilo se, že rozhodnutí o užívání značky nám nemělo být vůbec vydáno. Naše značka DIVINE tak musela skončit a my přišli o zavedené jméno i značnou část klientely.

VŠECHNO ZLÉ
měnit v dobré

Měli jsme jen dvě možnosti. Buď všechen úspěch zahodit, nebo věnovat celou svoji energii do přeměny názvu naší rodiny. Vybrali jsme si to druhé a nelitujeme. Tak, jako se z nenápadné larvy stává krásný motýl, stejně jsme s novým jménem vyrostli i my. Motýl nefritový, podle kterého jsme vymysleli novotvar NEFRITO, nám každý den připomíná náš cíl – snahu být stále lepšími a tvořit ze samostatně nenápadných vůní něco krásného, co druhé nejen potěší, ale bude přinášet i skutečný užitek. A tak vznikly parfémy NEFRITO. Parfémy, za které se můžeme hrdě postavit a říct si – má to smysl a hodnotu.

PŘÍLEŽITOST
být voňavější

Často se setkávám s názorem, že tradiční parfém Chanel nelze překonat. Společnost jej zkrátka přijímá jako nekorunovaného krále všech parfémů. My ale milujeme výzvy. Chtěli jsme být intenzivnější, voňavější a kvalitnější. Zkrátka stvořit parfém s delší výdrží. Vítěznou cílovou pásku této naší mety, tedy překonat Chanel, jsme slavnostně přestřihli koncem roku 2022, kdy byl slavnostně představen parfém Rosalie. Výjimečný je kvalitou použitých surovin, jež se odráží na jeho nepřekonatelné výdrži. Na světě nenajdete parfém z kvalitnějších surovin, Rosalie je absolutním vítězem. Zavázali jsme se v tomto trendu pokračovat a nabízet našim zákazníkům jedinečné vůně v mimořádné kvalitě. A s tímto úmyslem už jsme představili i parfém Tereza nebo Klára a na mnoho dalších se můžete těšit v následujícím roce.

Laskavost
K SOBĚ
I K DRUHÝM

Stejně jako motýl sedá z květu na květ a přenáší tak vůni květů s sebou a něžně ji mísí, i my spojujeme různé vůně tak, abychom byli co nejvíce spokojeni. Věříme totiž, že pak budete spokojeni i Vy. Každý zákazník si zaslouží mimořádnou péči a u nás se mu jí vždy dostane. Děkujeme, že voníte spolu s námi.

Michaela Čapková,
jednatelka společnosti

Doplňkové parametry

Kategorie: Parfémy
? 25% esenciálních olejů: 1

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz